Jako bývala PPC specialistka na Google, Sklik a Facebook a zároveň CEO své vlastní firmy jsem pro vás připravila tento 3 dílný trénink na téma reklam.
Záměrem je, abyste měly jasný přehled o tom, jaké reklamy jsou pro vás, jaké jsou vaše možnosti a jak co nejsmysluplněji přistupovat k tématu Investice do reklam ve vašem businessu.
V prvním videu se podíváme na základy jak k obsahové, tak i k vyhledávací síti, tedy Google reklamy, SKlik, FB a IG reklamy. Posdílím s vámi jejich hlavní rozdíly/výhody/nevýhody. Také se ale podíváme na to, na jakém principu vůbec reklamy závisí a od čeho se odvíjí jejich cena.
V druhém videu se zaměříme na veledůležité téma a tím je Cílení. Jak můžeme cílit na naše okruhy lidí a jak naopak můžeme najít ideální klienty?
Ve třetím videu s vámi sdílím své best practises :).
0 hodnocení