Zdá se vám, že vám vyřízení a odeslání objednávek bere neúměrné množství času? V tomto tréninku dostanete spoustu tipů, jak nastavit objednávkový a expediční proces tak, aby šetřil váš čas i peníze.
Pro koho je trénink vhodný a kdy je dobré si ho udělat
Trénink je ideální pro e-shopařky v začátcích, ať už fakticky, nebo nastavením. I majitelky fungujících e-shopů v něm mohou najít tipy pro zlepšení a optimalizaci procesu objednávání a expedice. Trénink pomůže vyladit cestu zákazníka k dokončení objednávky, nastavit si interní zpracování objednávek efektivně, bez chyb a za minimum času a dá tipy pro rychlé, funkční balení s minimem chyb.
Tamara mi dělala konzultaci na muj již dobře zajetý e-shop http://www.zVrbicek.cz. Měla jsem radost z každé informace, kterou mi přinesla. Přestože jsem se intuitivně a rychle a dobře zorientovala, potřebovala jsem nadhled zkušenějšího. Tím byla pro mě Tamara. Poznamenala, co je skutečně dobré v eshopu a na co se zaměřit, co mají sítě a vyhledávače rádi. Pro mě to bylo takové zvědomění směru a toho, co dělám, že má smysl a abych nekdy v budoucnosti některé z těchto věci nepodcenila, protože o tom nevím. V mém případě mluvím o SEO, odkazy mezi stránkami a produkty, odkazy na jiné weby. Také mi poradila to, co ta nemám a to např. dopravu, doplnit email a telefon. A také pro mě to nejdůležitější. Sbírám si kontakty, ale nepracuji s nimi ještě ve velkém. Takže mi poradila, že se to da napojit na mailerlite, který již mám u webu a nevěděla jsem, že se to dá propojit.
Tamaru bych tímto určitě doporučila. Navíc má soukomou skupinu, kde se nachází zajímave tipy pro všechny eshopaře.