Ultimátní kampaňová příručka

Kampaně nejsou jednoduché, stejně jako celé podnikání. V této příručce se je ale naučíš dělat jinak – s lehkostí a sebedůvěrou. S obsahem jdu ale mnohem dál, naučím tě kampaň nejen plánovat, ale také přitahovat klienty energeticky, prodávat High-ticket produkty přes cally, práci s týmem i psychologii prodeje. Tato příručka je Ultimátní a absolutně jedinečná - těším se, co všechno v ní objevíš!

Trvání

Lekcí

16
Stav
Nepřihlášen
Cena
Členství
Začít kurz

Vždycky jsem byla a budu duší markeťačka i mentorka. Vždy jsem dělala kampaně jak pro své klienty, tak samozřejmě i sama pro sebe. Kampaní jsem udělala mnoho a vyzkoumala jsem během toho taky některé stále se opakující strachy, vzorce a přesvědčení například jako:

  • kampaně jsou naročné, po nich padnu a vyhořím
  • kampaň musí přinést hromadu peněz
  • kampaně musí být nárazové
  • strachy ze selhání – jednou se kampaň nepovede a už další neudělám

Ano, kampaně nejsou jednoduché, jako celé podnikání, ale já bych vám v rámci tvorby této Ultimátní kampaňové příručky chtěla ukázat a “donutit” vás odhodit své strachy a přesvědčení a začít kampaně dělat jinak, lehčeji.

NASTAVÍME SI JINÝ MINDSET A HLAVNÍMI MOTY BUDOU LEHKOST, MINIMALISMUS A RADOST.

Zakoupení tréninku

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Poli Ševčíková

Vede pravidelný mentoring, společné networkingy i celý Svět podnikatelek. Je zkušená mentorka, markeťačka a podnikatelka. I ty můžeš využít společných aktivit a získat nadhled na své podnikání.
cs_CZCzech

Pin It on Pinterest

Share This