Jak sedět u počítače bez bolesti zad + protažení

V tomto tréninku se naučíte, jak upravit pracovní místo tak, aby pracovalo pro vás, jaký je váš ideální sed, aktivujete si hluboký stabilizační systém páteře a naučíte se jednoduché protažení. Je vhodný pro ženy, které tráví část svého pracovního času u PC nebo u notebooku a chtějí se vyvarovat bolesti zad, šíje a hlavy.

Trvání

32 min

Lekcí

7

Hodnocení

 
Stav
Nepřihlášen
Cena
Členství
Začít kurz

V tomto tréninku se naučíte, jak upravit pracovní místo tak, aby pracovalo pro vás, jaký je váš ideální sed, aktivujete si hluboký stabilizační systém páteře a naučíte se jednoduché protažení. Je vhodný pro ženy, které tráví část svého pracovního času u PC nebo u notebooku a chtějí se vyvarovat bolesti zad, šíje a hlavy.

Eva Procházková

Jsem gynekologická fyzioterapeutka. Pomáhám ženám s obtížemi typu: bolestivá menstruace, obtížné otěhotnění, bolesti zad a pánve v těhotenství, pokles orgánů pánevního dna apod. Poskytuji péči i v poporodním období, ať už přirozeném či po císařském řezu, ale i dlouho po porodu. Kromě toho také ukazuji ženám, jak se o sebe starat při práci u počítače.

0 hodnocení

Přidat hodnocení

cs_CZCzech

Pin It on Pinterest

Share This